monday

måndag igen då..men jag är ledig från skolan idag så det är inte så farligt!
ikväll ska jag kanske färga håret, blondt.
har vart platinablond sen jag föddes, sen helt plötsligt fick ja för mej att färga brunt.men det vart helt misslyckat.
det vart blond/ljusbrunt/grått.inge snyggt
så ikväll ska jag få tillbaka min älskade hårfärg som jag saknar så mycket !
en bild på mitt hår, täckte över mitt ansikte för det va så missbildat på bilden!


kvällen igår vart helt enkelt bäst, mycket skratt!
måste verkligen göras om med mina brudar
just nu sitter jag faktiskt och kollar på en gammal julkalender som vi hade på film.
trolltider !
jag bara älskar det, man får verkligen julkänsla, plus att filmen är så gullig! hihi
nu ska jag fortsätta kolla, hörs senare idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0