ojoj

vet att jag inte har uppdaterat på flera dagar, men jag har faktiskt en andledning.Jag har haft datorförbud sen i måndags.
varför jag hade det behöver vi ju inte gå in på ;)
menmen, idag ska jag till stan med mamma och lillebror och köpa nåt att ha på mej på julafton, sen köpa lite julklappar till mina kompisar.
och brorsan ska klippa sej också.
ikväll vet jag inte vad jag ska göra, vi får väl se
btw, vi hade prov i torsdags.
Den industriella revoutionen, eller hur fan det stavas.
det va skit jobbigt att plugga till allt, läsa typ 500 sidor , sen komma ihåg allt, blää.
men nu är det över, och jag tror att det gick rätt bra :)
bloggar senare !
kjam
just nu:
min näsa ser typ...enorm ut..-.-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0